Forside

 

      VARMTVANN - helt uten tank! 

       Smart alternativ til varmtvannsberder!

     Enkel, energieffektiv, vann og avløp besparende, miljøvennlig! 

CoaX varmer ligg mDusj - Kopi

      FRIGJØR PLASS - 
     GÅR ALDRI TOM!
 

      Nøyaktig forbruk av:

      STRØM og VARMTVANN 
      et vesentlig mindre 
      forbruk i forhold til
      beredertank! 
      Typisk 98% energi-
      effektivetet kan, en 
      halvering av 
      strømforbruket.

      
        For Dusj, Kjøk, Servant
      3-faset 230 eller 400V. 

Enkel å feste på vegg, bygger kun 9cm ut fra veggen. 
Pga. sin kompakte utførelse kan den plasseres mer hensiktsmessig nære brukerstedene.
For spørsmål om løsningen - pristilbud - effekter - leveringstid kontakt:  Klikk >> 

 ______________________________________________                                                                                                          

                                                                                          
         Kun 9cm - i dybde ut fra vegg - behøver ingen gulvplass             

XFJ 2 på vegg blaere 268kb

             Model CXFJ-2  vanlig 1-faset 230V. 
             Utvendig mål: BDH: 26x9x38cm.

           Monteres på vegg hvor som helst!
           I benk, bod, kjeller, loft, kjøkken, bad,
           under himling, vaskerom ...  
      
  
           -  Går aldri tom for varmtvann
           -  Er helt avslått utenom bruk
           -  Enkel og evt. tømme (hytte etc)
              -  Bedret vannhygiene
            -  Vedlikeholdsfri

             Sjekk produkter priser >>

             Veil fra Kr 3675,- eks mva
. 3-faset. 

                Leveres i flere forskjellige
                watteffekter

                For de fleste bruksområder 
                Benyttes for 400/230 el tilgang. 

                

 

 

 

________________________________________________________________


        ENKEL kompakt for alm. 1-faset strøm med flere effekter. 
       Monteres også inn i benkskapet eller tilstøtende rom etc.

                                                     COAX modell  CXF-2

Bild av FSG 398x640       

           Utv. mål:  BDH =   26x9x38cm 

    
  

      -  Kun kaldtvanns rør frem til brukerstedet.

      -  Sett en ønsket temp. og vannmengde.

      -  Festes på vegg - kun 10-12mm rør.

      -  1 stk gir varmtvann til kjøkken og bad

      -  Helt uten tank - Går aldri tom    

     Monteres for vanlig16 eller 20A sikringskurs.
     Benytte en 
som er tilgjengelsig de fleste steder.

      Sjekk produkter priser >>

      Veil. Kr 2780,- eks mva. 

     Alle modellene benytter alm. evt. eksisterende armatur og rør utster. 
     
vannvarmtløsning,  varmeelementer og prinsipp. 

  

    Bygger kun 8cm ut fra veggen.  

      Festes på vegg - opptar ingen gulvplass

 

2 bilder av mod. FSG Front og fra siden (2).png

 

     COAX mod. XFJ-2 for 230volt 1-faset.  Ny kompakt modell med rene linjer enkel montering . 

     Effekter for 3, 4, 5, 6, og 7 ltr pr minutt. Ideell for hytter, fritidshus, leiligheter, hybel osv.
     For 1-faset el tilgang 230V. Veil. fra
  Kr 2780,- eks mva. 


      _______________________________________________________________

      Enkel skisse for montering med 1 stk varmer for kjøkken og bad. 
     
DUSJ, KJØKKEN, HÅNDVASK  Enkle ventiler for forhåndstilling av l/min.

 

        _______________________________________________________________________________________

       Det skal monteres enkle ventiler for hver varmtvannskran. Ønsket temp/mengde kan da forhåndstilles. 

     Skisse tegn 1 stk coax kjøkken

    __________________________________________________________________________________________

    Kjært barn har mange navn:

    Vannvarmer, Direkte varmer, Momentanvarmer, Varmtvannsbereder, Hurtigvarmer, Bereder, Boligbereder,
    Gjennomstrømningsvarmer, Varmtvannsbeholder, Hyttevarmer, Rørvarmer, Instant Water heaters, Heater,
    Tankless Waterheater, Øyeblikksvarmer, varmtvannstank, tankbereder, etc.

    
   Myter om direkte vannvarmere, varmtvannsbereder:  Strømmforbruk / Effektbehov.
   Det er strømforbruket vi betaler for, ikke watteffekten.  
     
   Se andre spørsmål og svar >>  

   COAX Direktevarmere varmer vannet kun: 

-  DER det behøves, og 
-  NÅR det behøves, med 
-  RIKTIG temperatur og 
-  RIKTIG vannmangde 
-  INGEN tank, friggjør gulvplass, ingen lagring av varmtvann,    
-  INGEN belegg som dannes på varmeelementene, vedlikeholdsfri . . . .

   

____________________________________________________________

  CoaX direkte vannvarmere er godkjent etter nyeste EU normer:
 
CE - godkjent etter nyeste normer med alle sertifikater.

 

PRISER:   GÅ TIL VALG AV PRODUKT - KLIKKE PÅ BILDEVALG - PRODUKT KATEGORI  Epost:  post@coax.no 

Alminnelige kjøp og salgsbetingelser

___________________________________________________________________

Alminnelige kjøp og salgsbetingelser
Mellom CoaX AS som leverandør, og kunde - forhandler.

Salgs og leveringsbetingelser. Disse alminnelige betingelser gjelder dersom ikke annet er skriftlig avtalt mellom partene. Ved salg til rørleggere er våre betingelseromforent i bransjen i FL-VVS 2001.For forhold FL-VVS 2001 ikke regulerer overfor rørleggere, samt for øvrige kunder gjelder følgende betingelser:

Disse salgsbetingelsene gjelder også for alt salg av varer gjennom www.coax.no til forbrukere og gjennom forhandlere/håndverkere. Du som forbruker må bekrefte at du er kjent med våre salgsbetingelser for å kunne handle av CoaX AS og på nett www.coax.no

Generelt
Salgsbetingelsene som stort sett er en standard utgjør sammen med din bestilling, en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet. Salgsbetingelsene og annen informasjon på www.coax.no er bare tilgjengelig på norsk. For å kunne handle med kort/kreditt på www.coax.no må du ha fylt 18 år. Vi leverer kun til Norge innenfor avtalte betingelser. Ved bestilling utenfor Norge vil vi ta kontakt og avtale forsendelse og fraktkostnader.

Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven. Følg lenkene til disse lovene hvis du vil ha mer informasjon om dine rettigheter og plikter ved kjøp. Der det i disse salgsbetingelsene stilles krav til skriftelighet, er dette oppfylt ved bruk av e-post, tekstmelding til mobiltelefon (SMS), brev, telefaks e.l.

1. Parter
Selger er: CoaX AS, med besøksadresse CoaX AS Grønnliveien 13b, 3474 Åros og postadresse samme.
Registrert i Brønnøysund-registeret (www.brreg.no) med org.nr.: NO 966 708 468, telefon: 3128 6460 service tel. 9773 2838 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen og blir i det følgende benevnt CoaX AS ”vi” eller ”oss”. Kjøper er: den person som er oppgitt som kjøper, kunde, eier av produktet og tredjepart som er forhandler/håndverker av bestillingen, og blir i det følgende benevnt kunde, eier, forhandler, håndverker ”du”, ”deg”, ”din” eller ”ditt”.”

2. Bestillings- og avtaleprosess
Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert på vår server (datamaskin). CoaX AS er samtidig bundet av din bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett, se nærmere avtalens pkt. 11. Når CoaX AS mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om ordebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen. Avvik mellom din bestilling og ordrebekreftelsen anses som et nytt tilbud fra oss, som du kan akseptere eller takke nei til. Du har likevel rett til å gjøre gjeldende din opprinnelige bestilling såfremt denne er i samsvar med det vi har tilbudt. Unntak kan forekomme, se pkt. 4.

3. Opplysninger gitt i nettbutikk
www.coax.no tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at bilde-/skrive-/trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

4. Priser
Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt, emballasje, miljøavgift m.m.

5. Betaling

Faktura: Varer sendes som bedriftspakke pr post og faktura ettersendes. Som e-faktura, faks, eller post

Oppkrav: Varene sendes pr post og betales ved henting på postkontor. Betaling kan også gjøres på forhånd etter avtale, for å slippe gebyr.

Returvilkår rep.
Varer tas i retur innen 14 dager fra levringsdato. Om eske og varmer er blidt åpnet kan det trekkes i fra for ny identitet, tester som må gjøres og fraktkostnader. Har varmer vært montert må denne takseres etter skjønn. Husk alltid å sjekke om el tilgangen er god nok i forhold til den varmeren som ønskes før montering gjøres.

6. Ansvar - bruksanvisning
CoaX AS kan ikke ta ansvar for varmere som er montert feil og må rettes opp av håndverker, eller på noen måte volder skade pga. feilmontering eller bruk, og som ikke samsvarer med anvisning som medfølger. Eventuelle vannlekkasjer som skyldes slitasje/brekkasje dekkes normalt av byggets egen forsikring.
MERK: I våtrom uten sluk skal det monteres lekkasjestopp. Om produkter CoaX AS leverer monteres i rom uten sluk, for eksempel i kjøkken, skal det monteres lekkasjestopp. Av typen som lukker for vanntilførsel om det kommer vann på gulvet.

7. Reklamasjon

Mangler som oppdages eller burde ha vært oppdaget ved varens mottakelse, skal det straks reklameres over. Ellers reklameres det straks mangelen oppdages. Reklamasjonen skal bekreftes skriftlig og skal inneholde oppgave over mangelens art og omfang.

Reklamerer ikke kjøper som bestemt til tross for at han har oppdaget mangelen eller burde ha oppdaget den, taper han retten til å påberope seg mangelen.

Erstatning for reklamert vare faktureres som vanlig ordre. Leverandør vil vurdere reklamasjonens berettigelse, og eventuelt utstede kreditnota på den reklamerte varens verdi eller del av denne. Selger svarer ikke for mangel kjøper ikke har reklamert over innen fem år etter mottagelse av varen.

8. For evt. eil på et produkt kontakt alltid CoaX først som leverandør, uavhengig av garantitid.
Reklamasjoner håndteres i henhold til våre salgs-og leveringsbetingelser, dersom ikke annet er skriftlig avtalt mellom partene. Ved salg til rørleggere (VVS og VA) Elektriker er vår reklamasjonsbehandling som omforent i henhold til bransjens FL-VVS 2001. Reklamasjoner skal varsles skriftlig til kundeansvarlig /reklamasjonsansvarlig. Dette gjelder også om det er en ny vare. Muntlige avtaler bestillinger vedr. reklamasjons ordningen gjelder ikke. Saken blir registrert hos oss og merket med et reklamasjonsnummer som blir referansen i all korrespondanse videre. Dere vil også motta en e-post som bekrefter at saken er registrert. Nødvendige undersøkelser blir foretatt og vi varsler tilbake så snart resultatet foreligger, om hvordan CoaX vil angripe saken. Fakturering skal ikke forekomme. Eventuelle utskiftningsomkostninger vil bli kreditert samtidig med produktet. Alle fakturaer som det ikke foreligger avtale om, gitt referanse nr, skrevet rekvisisjon, eller som er i strid med FL VVS 2001 vil bli returnert/arkivert. Ved godkjente reklamasjoner dekkes de direkte utskiftningsomkostningene jfr. FL VVS 2001. Det gjøres oppmerksom på at det kan bli fakturert for kostnader i forbindelse med kartlegging av årsak, der årsak ikke skyldes produktfeil.
Det kan i enkelte saker tilbys forenklet reklamasjon, der produkt byttes mot ett nytt. Dette vil det bli gitt informasjon om der det er aktuelt. Det betyr at produkt mot produkt byttes uten ytterligere kostnader og CoaX regner seg som ferdig med sin del av servicen. I reklamasjonssaker der det r følgeskader, må sluttbrukers forsikringsselskap varsles. Håndverkerbedrift bør varsle forsikringsselskap der ansvarsforsikring er dekket.

For hjelp i forhold til reklamasjoner, innhente rekvisisjoner ta kontakt med e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
// ' +addy71436+'<\/a>';// ]]>
">Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
// '+addy_text74062+'<\/a>';// ]]>

Selgers ansvar for mangel

Lider den leverte varen av en mangel (konstruksjons-, produksjons- eller materialmangel) kan kjøper kreve av selger:
Omkostningsfri omleverlng eller utbedring av varen. Dekning av de direkte omkostnlngene ved utskiftning. Med direkte utskiftningsomkostninger utover gravearbeider, nødvendige bygningsmessige arbeider mv forstås arbeidslønn til rørlegger/lærling med påslag for sosiale utgifter og indirekte kostnader, men ikke fortjeneste.

Selger har intet ansvar for skade eller tap som følge av varens videre anvendelse eller for konsekvensansvar så som arbeidsutgifter, dagmulkt, skadeerstatning, utskiftningskostnader, leietap. Eller for skade som varen har voldt på person eller ting, med mindre mangler ved varen kan føres tilbake til forsettelig eller grov uaktsomhet hos selger og det kan påvises sammenheng mellom forsettet, henholdsvis den grove uaktsomheten og tapet.

8b Hvordan forholde seg overfor eventuell feil på produktet som er levert.
Om feil oppstår skal kunden/eieren av produktet, uavhengig av garantitid, nytt eller gammelt produkt alltid først ta kontakt med CoaX AS. CoaX vil da først vurdere
evt. feil, justeringer sammen med kunde/eiere av produktet og finne beste løsning for hva som skal gjøres og på hvilken måte. Om kunden selv kan klare å gjøre innstilling/justering, bytte en sikring etc., eller om CoaX egen representant - forhandler skal rekvireres - møte opp og finne/utbedre feil, årsak til feil, og om f.eks. varmer må sendes inn til CoaX AS. Om en varmer ikke virker som den skal eller den slutter å virke, er ikke det nødvendigvis å regne som en fabrikasjonsfeil. Typiske fabrikasjonsfeil dekkes med nye deler evt. nytt produkt.

Overfor produkter som er handlet av CoaX er det CoaX som evt. rekvirerer håndverker, dersom CoaX alene eller sammen med forhandler og sluttbruker mener det er behov for dette. Håndverkere som får i oppdrag av kunde må uavhengig av hvem som har handlet eller viderelevert produkter fra CoaX, alltid ha rekvisisjon før noe arbeide settes i gang eller innkjøp av deler, etc., som kan tenkes å skulle belastes CoaX AS. Dette gjelder nye så vel som eldre produkter. Der CoaX har bidratt til å finne en feilen, hva som bør gjøres, sender deler, og evt. til sist velger å sende nytt produkt, mener CoaX AS å ha gjort sin del av servicen og regner seg som ferdig.

Forhandler monterer det nye produktet som en del av sin service overfor sluttbruker. Om forhandler/håndverker har levert produktet eller ikke, skal det alltid konfereres med CoaX før noe arbeide evt. settes i gang. Det må da alltid innhentes en rekvisisjon hos CoaX før noe arbeide gjøres. Men kunde/sluttbruker står selvfølgelig fritt til, i samarbeid med håndverker/forhandler i området, å gjøre service på et produkt som ikke skal belastes CoaX AS. All service skal uansett gjøres etter medfølgende monterings/bruksanvisning for produktet. Og det anbefales alltid å kontakte CoaX først uansett.

CoaX gir gratis support via telefon for å finne hva en evt. feil kan være, og mulig årsaken til at feilen har oppstått. Gjøre utspørring pr telefon, møter opp om det er mulig, sender nødvendige reservedeler, evt. nytt produkt eller tilsvarende om nødvendig, evt. å rekvirere forhandler. Vurdering av om noen skal belastes mer eller mindre kan også forandres etter at skadede deler er returnert og vurdert av CoaX AS. Om produktet er levert via en forhandler/videreselger rørlegger eller elektriker forventes det at denne, som en del av sitt serviceansvar skal kunne gi en service på produktet, uten at dette belastes CoaX. Det anbefales uansett å kontakte CoaX som kjenner produktet og kan finne nærmeste og kanskje den håndverker som har mest erfaring med akkurat det problemet. CoaX AS vil forbeholde seg retten til å benytte den håndverker som gir beste tilbudet på å utbedre en service – rep. på et produkt levert av CoaX AS. Om håndverker/forhandler eller en kunde tror arbeid

vil gå ut over hans serviceansvar, skal det på forhånd være innhentet rekvisisjon for også evt. å dekke dette. Evt. kontakt med sluttbrukers forsikringsselskap.

9. Levering og forsinkelse

Levering av produktene skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt på ordrebekreftelsen. CoaX AS har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse. Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt. Ordre kan ikke splittes og må sendes komplette når varen(e) er kommet på lager. Unntak fra dette er: dersom ordren består av flere ulike produkter, og et eller flere av disse ikke kan leveres innen den maksimale tidsrammen på ti dager, forbeholder vi oss retten til å slette produktet på den originale ordren, og i stedet lage en ny ordre i vårt system på det/de gjeldende produkt(er). Denne ordren vil i så fall bli sendt med ordinær faktura som følger varen. Beløpet som belastes ditt kort for den originale ordren vil selvsagt bli justert tilsvarende.

10. Undersøkelse av produktene
Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.

11. Dine rettigheter ved feil og mangler (Reklamasjon)
Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Feilen må foreligge når du får produktene i din besittelse. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen eller mangelen. Du har likevel alltid minst to måneders reklamasjonsfrist. Vi anbefaler for å unngå tvist at reklamasjonen også sendes oss skriftlig. CoaX AS vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner. Retten til å reklamere gjelder i ett år pluss ett år goodwill etter at du overtok produktet.

12. Ved evt. feil på utstyr

Ved feil på produkter etter montering og bruk vil CoaX AS først i samarbeide med kunde evt. tredjepart/håndverker hjelpe via telefon eller skiftlig, for å finne hva som er feil og forsøke å rette dette på raskeste og gunstigste måte. Ofte kan det være rene innstillinger. Om CoaX finner at det behøves å sende reservedeler sender vi dette normalt i pr post. Erfaringsmessig er evt. feil på CoaX vannvarmere ofte å bytte enkle små deler som også er enkle å bytte ut. Sikringer på varmer som kan ryke er elementsikring, eller sikring for elektronikk. Sikringer og bytte av disse dekkes ikke av CoaX AS. Men er enkle små deler som kan byttes av kunde selv eller håndverker etter tilsendt anvisning fra CoaX.

13. Reparasjoner

For evt. feil på produkter og vurdering av reparasjoner skal kunden først ta kontakt med leverandør CoaX AS. Dette fordi det er kun CoaX som i dag kjenner produktene godt, og kan gi best svar på hva som bør gjøres. Navn, adresser, tel. nr. står i manualen som medfølger varen og på CoaX AS nettsider. Dette for i sammen å finne den gunstigste løsning for begge parter. CoaX vil bl.a. vurdere om det for eksempel er enklest og gunstigst for begge parter å sende et nytt produkt som enkelt byttes med eksisterende. Ved feil vil CoaX gjøre en vurdering om produktet må sendes inn for reparasjon og test, eller det blir anbefalt av CoaX å reparere på stedet, og evt. rekvirere håndverker til og utførere arbeide. Det skal i alle tilfeller først tas kontakt med CoaX som leverandør, før noe arbeide påbegynnes av håndverker eller andre i forbindelse med reparasjoner eller om en mener produktet ikke innfrir til forventningene, mener mistenker at noe kan være feil, for å finne hvilke grep som skal gjøres, om og hvilken håndverker/forhandler som evt. skal kontaktes. Om det skal gjøres noe arbeide på CoaX AS vannvarmere det skal faktureres for, må det innhentes rekvisisjon av CoaX AS. Det skal settes opp kundenavn, modell, serienummer, antatte deler etc., så detaljert som mulig arbeidstid, reisetid etc. Om det er behov for flere bedrifter eks. Rørlegger, Elektriker setter de opp forslag til faktura hver for seg.

14. Retur av varer
Ved evt. retur av varer må disse gis retur nummer og forhåndsgodkjennes av CoaX AS, også for å kunne kreditere riktig vare når denne ankommer. Varen sendes i retur på en forsvarlig måte for avsenders regning. Forsikring av varen frem til vårt lager er avsenders ansvar. Oppkravssendinger aksepteres ikke. Om varen er ny og det kreves full tilbakebetaling må returnert vare fremstå som ny, med original emballasje, manualer, tilleggsutstyr etc. Mangler dette vil kunden bli belastet for manglende/skadede enheter. CoaX AS må vurdere om nye pairer, esker, innpakning og evt. realistisk test av varen må gjøres.

15. Generelt
I tillegg til disse spesifikke bestemmelser gjelder alminnelige betingelser NLM71, som underordnede bestemmelser.

For løpende service tillater vi oss å belaste følgende timesatser:

Service utført på vårt verksted: Normal sats: 09.00 - 16.30 600 kr Ute service: 09.00 - 16.30 800 kr

16. Garanti
Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er to år etter at du overtok aren, eller fem år der for typisk fabrikasjonsfeil.

17 Angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for alle varer.
Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist). Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides denne fristen til tre måneder.
For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den.
All produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg. Vi har risikoen for transporten tilbake til oss. Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt inkludert porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, tollavgifter, oppkravsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss. Produktet sendes tilbake til oss inkludert original emballasje sammen med utfylt angrerettskjema.

Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet.
Angreretten gjelder ikke for mindre gjenstander og/eller summer når forseglingen på produktet er brutt.

18. Personopplysninger
CoaX AS behandler i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg. I de tilfeller hvor CoaX AS også behandler personopplysninger til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud etc., gjøres dette bare når du har samtykket til det. Før du samtykker skal du være informert om hva opplysningene skal brukes til og av hvem.
Vi forbeholder oss retten til å be om personnummer for å kunne kontrollere kredittverdighet ved kredittkjøp eller fødselsdato for å kontrollere om våre kunder er over 18 år. Dine personopplysninger blir bare utlevert til andre når:
-du har samtykket i utleveringen, eller
-når det er nødvendig for at vi skal få gjennomført avtalen med deg, eller
-i lovbestemte tilfelle.
Dersom du har spørsmål om personopplysninger knyttet til deg, eller ønsker å gjøre bruk av dine rettigheter til retting, sperring, sletting, etc. etter personopplysningsloven, kan du kontakte oss via www.coax.no

19. Tvister
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Snakke med hverandre. Svare på brev, e-post, tel. Dersom dette ikke lykkes havner gjerne saken i forliksrådet. Alle tvister skal løses etter norsk rett. Bringes saken inn for domstolene, skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt si i nærheten av der du bor.