Forsiden

      VARMTVANN - helt uten noen tank!

      Dagens og fremtidens varmtvannsbereder benytter ingen tank!

CoaX varmer ligg mDusj - Kopi

      FRIGJØR PLASS - 
     GÅR ALDRI TOM FOR VARMTVANN!
 

      Gir et helt nøyaktig strømforbruk, som er
      vesentlig mindre enn tred. varmtvannsbereder.
      Typisk 98% energieffektivetet kan ofte gi 
      en halvering av strømforbruket for varmtvann.
       
      Enkel plassering, montering i forhold til trad. 
      varmtvannsbereder. Pga. sin kompakte utf.
      kan vannvarmeren plasseres mer fornuftig 
      som også gir mindre forbruk av vann/avløp.
       

   
   Full elektronisk styrt gir nøyaktig el energi i forhold til temperatur og litermengde som tappes. 
   Gir en ønsket temperatur kontinuerlig til kranen stenges. Dusj så lenge du vil, og for halv pris! 

   En mindre kjent fordel er at, med direkte vannvarming oppnås "friskt varmt vann" i dusjen.  
   Vann fra tankbereder er har flere svakheter i forhold til kvaliteten på vannet.   

   For spørsmål om løsningen - pristilbud - effekter - leveringstid  Klikk >> 

   ______________________________________________                                                                                                          

                                                                                          
         Kun 8cm - i dybde ut fra vegg - behøver ingen gulvplass             

XFJ 2 på vegg blaere 268kb

             Model XFJ-2 FTCH  
             Utvendig mål: BDH: 26x8x38cm.
           Monteres enkelt på hvor som helst!
           På vegg i bod, kjeller, kjøkken, bad, bod,
           under himling, vaskerom, loft . . .  
      
           -  Frigjør plass 
           -  Minimalt strømforbruk
           -  Mer nøyaktig varmtvannforbruk
           -  Ingen varmtvannstank
           -  Går aldri tom for varmtvann
           -  Varmtvann raskt i kranen
           -  Helt avslått utenom bruk
           -  Enkel og evt. tømme (hytte etc)

           -  Bedret vannhygiene
           -  Vedlikeholdsfri

             Sjekk produkter priser >>

             Veil fra Kr 3900,- eks mva
. 3-faset. 

                Leveres med flere forskjellige watteffekter
        For de fleste bruksområder
        Benyttes for 2-faset (1-fas) og 3-faset - 230 og 400volt el tilgang. 

        Monter hvor som helst, evt. i tilstøtende rom, bod, himling el.
________________________________________________________________


        ENKEL løsning for hånvask - servant!
       Monteres også inn i benkskapet eller tilstøtende rom etc.

        COAX modellXFJ 1 for handvask lys 2B XFJ-1 FSB

        Utv. mål:  BDH =   21x7x29cm 

        Ideelt for:  servant, håndvask, hånddusj.. 
       de fleste steder.
       Monteres på vegg, inn i skapet eller
       hvor som helst nær brukerstedet.   

   -   Kun kaldtvanns rør frem til brukerstedet.

    -  Riktig temp. og vannmengde - med en gang

    -  Festes på vegg - kun 10mm rør til armatur.

    -  Helt uten tank - Går aldri tom    
     
    -  Minimalt el forbruk og nøyatig vannforbruk
       vesentlig mindre enn en tradisjonell 
       varmtvannsbereder.

       Minste modell for vanlig 1-faset el tilgang. 
       Monteres for vanlig16 eller 20A sikringskurs.
      Benytte en 
som er tilgjengelsig de fleste steder.

        Sjekk produkter priser >>

        Veil. Kr 2780,- eks mva. 

  Alle modellene benytter samme vannvarmtløsning,
  varmeelementer og prinsipp. 

   NY MODELL 

 
           Bild av FSG (398x640).jpg

     COAX mod. XFJ-2 for 230volt 1-faset
     Ny kompakt modell med rene linjer og et enkelt utseende. 
     Effekter for 3, 4, 5, 6, og 7 ltr pr minutt. Ideell for hytter, fritidshus, leiligheter, hybel osv.
     For 1-faset el tilgang 230V. Veil. fra
  Kr 2780,- eks mva. 

 


                2 bilder av mod. FSG Front og fra siden (2).png_______________________________________________________________

      Enkel skisse for montering med 1 stk varmer for kjøkken og bad. 
     
DUSJ, KJØKKEN, HÅNDVASK  Enkle ventiler for forhåndstilling av l/min.

      På steder der det ikke er 400v kan en montere 2 stk 2-faset og f.eks. oppnå 8 liter pr minutt dusjstråle. 

        _______________________________________________________________________________________

        Enkel skisse som viser en plassering av varmer på bad der det er sluk og samtidig nære kjøkkenet.
        Det skal monteres enkle ventiler for hver varmtvannskran. Ønsket temp/mengde kan da forhåndstilles. 

     Skisse tegn 1 stk coax kjøkken

    __________________________________________________________________________________________

    Kjært barn har mange navn:

    Vannvarmer, Direkte varmer, Momentanvarmer, Varmtvannsbereder, Hurtigvarmer, Bereder, Boligbereder,
    Gjennomstrømningsvarmer, Varmtvannsbeholder, Hyttevarmer, Rørvarmer, Instant Water heaters, Heater,
    Tankless Waterheater, Øyeblikksvarmer, varmtvannstank, tankbereder, rørvarmer etc.

    
   Myter om direkte vannvarmere, varmtvannsbereder:  Strømmforbruk / Effektbehov.
   Det sies "Denne har så stort "strømforbruk" Det er helt galt. "Strømforbruket" er nøyaktig og derfor veldig lavt. 
   Det er watteffekten som er relativt høy. Men det er "strømforbruket" vi betaler for, ikke watteffekt.    
   Se andre spørsmål og svar >>  

   Direkte varmere blir vel varme utenpå? 
   De blir ikke varme utenpå, faktum er at det er ingen temperaturøkning utenpå varmeren.

   
   Generelt
   
Ikke bare forhold til lagringstapet i varmtvanns tanken. 
   Det er 6 punkter mht. besparelse:

   COADirektevarmere varmer vannet KUN: 

-  DER det behøves, og 
-  NÅR det behøves, med 
-  RIKTIG temperatur og 
-  RIKTIG VANNMENGDE. 
-  INGEN ANSAMLINGER innvendig, 
-  INGEN BELEGG på varmeelementene.

   Men å varme vann krever en viss energi uansett hvilken metode en benytter, og er derfor smart å gjøre det nøyaktig. 
   Watteffekten på varmeren må stå i forhold til ønsket om strålestørrelse - liter pr minutt, og temperatur.   

   Om det f.eks. ønskes en vannstråle på 7 ltr pr. min. og en dusjtemp 38grader, behøves 15kW effekt på varmeren. 
   
    ____________________________________________________________________________________________________

   Varmtvannstank - varmtvannsbereder kan bli forbudt!  pga. høyt el forbruk.  

    Det nye EU direktivet innebærer et forslag om å forby markedsføring og salg av varmtvannsberedere på 200 liter eller 
    mer, som kun drives av elektrisitet. Slike beredere utgjør cirka 43 prosent av det norske markedet. Forbudet vil ikke 
    ramme allerede installerte varmtvannsberedere. Blir forbudet vedtatt, forutsetter dette at slike varmtvannsberedere vil 
    måtte ha en annen energikilde i tillegg, noe som her til lands kan være både upraktisk og dyrt.

____________________________________________________________

  CoaX direkte vannvarmere er godkjent etter nyeste EU normer:
 
CE - godkjent etter nyeste normer med alle sertifikater.

__________________________________________________________________________________________________________________________

PRISER:   GÅ TIL VALG AV PRODUKT - KLIKKE PÅ BILDEVALG - PRODUKT KATEGORI

Handlekurv

Dersom du allerede er registrert kan du logge inn her

Fakturaadresse
Norge
Legg til fakturaadresse
Leveringsadresse
Ved lik leverings- og fakturaadresse huk av her
Legg til leveringsadresse (hvis forskjell fra fakturaadresse)
Navn Produktnummer Pris: Antall Mva Rabatt Totalt
 
Prisresultat

Valgt fraktmåte


Leveringsmåte blir automatisk valgt etter at du har lagt inn leveringsadresse.

Du må legge til en leveringsadresse.

 
Totalt:
kr 0,00
kr 0,00
Merknader og ønsker
Salgsbetingelser

Salgsbetingelser

Alm. kjøp og salgsbetingelser 
mellom CoaX AS som leverandør, og kunder, forhandler/håndverker. 

Disse salgsbetingelsene   gjelder for alt salg av varer gjennom www.coax.no til forbrukere. Du som   forbruker må bekrefte at du er kjent med våre salgsbetingelser for å kunne   handle på www.coax.no.

Generelt
  
Salgsbetingelsene som stort sett er en standard utgjør sammen med din   bestilling, en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.   Salgsbetingelsene og annen informasjon på www.coax.no er bare tilgjengelig på   norsk. For å kunne handle med kort/kreditt på www.coax.no må du ha fylt 18 år.   Vi leverer kun til Norge innenfor avtalte betingelser. Ved bestilling utenfor   Norge vil vi ta kontakt og avtale forsendelse og fraktkostnader.
  
Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven,   markedsføringsloven, personopplysningsloven, e-handelsloven og   kredittkjøpsloven. Følg lenkene til disse lovene hvis du vil ha mer   informasjon om dine rettigheter og plikter ved kjøp. Der det i disse   salgsbetingelsene stilles krav til skriftelighet, er dette oppfylt ved bruk   av e-post, tekstmelding til mobiltelefon (SMS), brev, telefaks e.l.

1. Parter
Selger er: CoaX AS, med besøksadresse CoaX AS Grønnliveien 13b, 3474 Åros og   postadresse samme. Registrert i Brønnøysund-registeret (www.brreg.no) med org.nr.: NO 966 708   468, telefon: 3128 6460 og blir i det følgende benevnt ”vi” eller ”oss”. Kjøper er: den person som er oppgitt som kjøper i   bestillingen, og blir i det følgende benevnt ”du”, ”deg”, ”din” eller   ”ditt”.”

2. Bestillings- og avtaleprosess
Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert på vår server   (datamaskin). CoaX AS er samtidig bundet av din bestilling hvis denne ikke   avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk, vår markedsføring   eller på annen måte. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til   lov om angrerett, se nærmere avtalens pkt. 11. Når CoaX AS mottar din   bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse   til deg. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om   ordebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen. Avvik mellom din   bestilling og ordrebekreftelsen anses som et nytt tilbud fra oss, som du kan   akseptere eller takke nei til. Du har likevel rett til å gjøre gjeldende din   opprinnelige bestilling såfremt denne er i samsvar med det vi har tilbudt.   Unntak kan forekomme, se pkt. 4.

3. Opplysninger gitt i nettbutikken
www.eemax.no tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre   produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at   bilde-/skrive-/trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan   levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring   eller på annen måte. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din   bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved   utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med   informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å   akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din   bestilling, eller kansellere bestillingen.

4. Priser
Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil   fremkomme før bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som   utgifter til porto, frakt, emballasje, miljøavgift m.m.

5. Betaling

  • Oppkrav: Varene sendes pr post og betales ved   henting på postkontor. Betaling kan også gjøres på forhånd etter avtale, for   å slippe gebyr.
  • Faktura: Varer sendes som   bedriftspakke pr post og faktura ettersendes. Som e-faktura, faks, eller post

6. Returvilkår rep.
Varer tas i retur innen 14 dager fra levringsdato. Om eske og varmer er   blidt åpnet kan det trekkes i fra for ny identitet, tester som må gjøres og   fraktkostnader. Har varmer vært montert må denne takseres etter skjønn. Husk   alltid å sjekke om el tilgangen er god nok i forhold til den varmeren som   ønskes før montering gjøres. 

7. Ansvar - bruksanvisning 
CoaX AS kan ikke ta ansvar for varmere som er montert feil og må rettes opp av håndverker, eller på noen måte volder skade pga. feilmontering eller bruk, og som ikke samsvarer med anvisning som medfølger. Eventuelle vannlekkasjer som skyldes slitasje/brekkasje dekkes som regel av byggets egen forsikring. 
MERK: I våtrom uten sluk skal det monteres lekkasjestopp. Om produkter CoaX AS leverer monteres i rom uten sluk, for eksempel i kjøkken, skal det monteres lekkasjestopp. Av typen som lukker for vanntilførsel om det kommer vann på gulvet.
   

8. For evt. feil på et produkt kontakt alltid CoaX først som leverandør, uavhengig av garantitid. 
Om feil oppstår skal kunden, uavhengig av garanti tid, alltid først ta kontakt med CoaX AS. CoaX vil da først vurdere sammen med kunde/eieren     av produktet å finne den beste løsning for hva som skal gjøres og på     hvilken måte. Om kunden selv kan klare og gjøre justeringen, bytte sikring     etc., eller om CoaX egen representant skal komme og sjekke og evt. justere     eller utbedre en evt. feil. Om f.eks. varmer må sendes til     CoaX AS pr post. Om varmer ikke virker eller slutter og virke er ikke det nødvenidvis å regne som fabrikasjonsfeil. Typiske fabrikasjonsfeil dekkes av CoaX AS.  

Det er CoaX som evt. skal rekvirere forhandler, håndverker om kunde/eier av produktet eller håndverker/forhandler mener det er behov for dette. Håndverkere, uavhengig om denne har handlet produktet av CoaX og levert produktet eller ikke, må ha rekvisisjon om noe arbeide, det være seg kjøring, innkjøp av deler el. som kan tenkes å belaste CoaX AS for.

Kunde/eier av produktet står fritt til, i samarbeid med håndverker/forhandler i område å gjøre ulike typer service arbeide, i forhold til monterings og bruksanvisning, som ikke skal belastes CoaX AS. Det anbefales og alltid komfere med CoaX som kjenner produktet best, før noe arbeid gjøres.

CoaX strekker seg langt for å finne hva som kan være feil, sender nødvendige reservedeler, evt. nytt produkt om nødvendig, i utgangspunktet på CoaX bekosting. Vurdering av om noen skal belastes mer eller mindre kan forandres etter at skadede deler er vurdert av CoaX AS. 
    
Om produktet er levert via en videreselger/forhandler rørlegger eller elektriker skal denne, som en del av sitt serviceansvar kunne gi en service     på produktet om kunden mener det er behov for dette uten at dette belastes     CoaX. Arbeide, evt. deler, bytte,     som kunde/eier av produktet selv dekker kan selvfølgelig avtales og gjøres uten å kontakte CoaX AS. Det anbefales uansett å kontakte CoaX som kjenner produktet og kan finne nærmeste og kanskje den forhandler som har mest erfaring med akkurat et aktuelt problem.

CoaX AS anser seg som ferdig med service fra sin side i slike tilfeller der vi i samarbeid med kunde/eier av produktet, og evt. håndverker/forhandler har funnet feilen, og riktige deler, evt. nytt produkt er levert av CoaX AS. Om     håndverker/forhandler mener arbeid med dette vil gå ut over hans serviceansvar må det på forhånd innhentes rekvisisjon for å dekke evt. timer.

(Kommer) Kjøpesummen gjøres opp gjennom bank- eller kredittkort (Visa/Mastercard) gjennom vår partner DIBS.

Ved bruk av kort vil kjøpesummen bli reservert på kortet ved bestilling. Hvis   reservasjon ikke kan foretas, forbeholder vi oss retten til å kansellere   bestillingen. Du vil motta informasjon om slik eventuell kansellering. Kortet   blir belastet når ordren er sendt.

9. Levering og forsinkelse
Levering av produktene skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt   som er angitt på ordrebekreftelsen.   CoaX AS har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil   si når du har fått produktene i din besittelse. Dersom leveringen av produktene   blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det,   sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om   produktet(ene) er utsolgt. Ordre kan ikke splittes og må sendes komplette når   varen(e) er kommet på lager. Unntak fra dette er: dersom ordren består av   flere ulike produkter, og et eller flere av disse ikke kan leveres innen den   maksimale tidsrammen på ti dager, forbeholder vi oss retten til å slette   produktet på den originale ordren, og i stedet lage en ny ordre i vårt system   på det/de gjeldende produkt(er). Denne ordren vil i så fall bli sendt med   ordinær faktura som følger varen. Beløpet som belastes ditt kort for den   originale ordren vil selvsagt bli justert tilsvarende.
  
10. Undersøkelse av produktene
Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til   det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om   produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har   feil eller mangler.
  
11. Dine rettigheter ved feil og mangler (Reklamasjon)
Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Feilen må foreligge når du får produktene i din besittelse. Melding om feil og   mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen eller mangelen. Du har likevel alltid minst to måneders reklamasjonsfrist. Vi anbefaler for å unngå tvist at reklamasjonen også sendes oss skriftlig. CoaX AS vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner. Retten til å reklamere gjelder i ett år   pluss ett år goodwill etter at du overtok produktet.

12. Ved evt. feil på utstyr
Ved feil på produkter etter montering og bruk vil CoaX AS først i samarbeide med kunde evt. tredjepart/håndverker hjelpe via telefon eller skiftlig, for å finne hva som er feil og forsøke å rette dette på raskeste og gunstigste måte. Ofte kan det være rene innstillinger. Om CoaX finner at det behøves å sende reservedeler sender vi dette normalt i pr post. Erfaringsmessig er evt. feil på CoaX vannvarmere ofte å bytte enkle små deler som også er enkle å bytte ut. Sikringer på varmer som kan ryke er elementsikring, eller sikring for elektronikk. Sikringer og bytte av disse dekkes ikke av CoaX AS. Men er enkle små deler som kan byttes av kunde selv eller håndverker etter tilsendt anvisning fra CoaX.

13. Reparasjoner
For evt. feil på produkter og vurdering av reparasjoner skal kunden først ta kontakt med leverandør CoaX AS. Dette fordi det er kun CoaX som i dag kjenner produktene godt, og kan gi best svar på hva som bør gjøres. Navn, adresser, tel. nr. står i manualen som medfølger varen og på CoaX AS nettsider. Dette for i sammen å finne den gunstigste løsning for begge parter. CoaX vil bl.a. vurdere om det for eksempel er enklest og gunstigst for begge parter å sende et nytt produkt som enkelt byttes med eksisterende. Ved feil vil CoaX gjøre en vurdering om produktet må sendes inn for reparasjon og test, eller det blir anbefalt av CoaX å reparere på stedet, og evt. rekvirere håndverker til og utførere arbeide. Det skal i alle tilfeller først tas kontakt med CoaX som leverandør, før noe arbeide påbegynnes av håndverker eller andre i forbindelse med reparasjoner eller om en mener produktet ikke innfrir til forventningene, mener mistenker at noe kan være feil, for å finne hvilke grep som skal gjøres, om og hvilken håndverker/forhandler som evt. skal kontaktes. Om det skal gjøres noe arbeide på CoaX AS vannvarmere det skal faktureres for, må det innhentes rekvisisjon av CoaX AS. Det skal settes opp kundenavn, modell,   serienummer, antatte deler etc., så detaljert som mulig arbeidstid, reisetid etc. Om det er behov for flere bedrifter eks. Rørlegger, Elektriker setter de opp forslag til faktura hver for seg.

14. Retur av varer
Ved evt. retur av varer må disse   gis retur nummer og forhåndsgodkjennes av CoaX AS, også for å kunne kreditere   riktig vare når denne ankommer. Varen   sendes i retur på en forsvarlig måte for avsenders regning. Forsikring av varen   frem til vårt lager er avsenders ansvar. Oppkravssendinger aksepteres ikke.   Om varen er ny og det kreves full tilbakebetaling må returnert vare fremstå   som ny, med original emballasje, manualer, tilleggsutstyr etc. Mangler dette   vil kunden bli belastet for manglende/skadede enheter. CoaX AS må vurdere om nye   pairer, esker, innpakning og evt. realistisk test av varen må gjøres.

15. Generelt
I tillegg til disse spesifikke bestemmelser gjelder alminnelige betingelser NLM71, som underordnede bestemmelser.

For løpende service tillater vi oss å belaste følgende timesatser:

Service utført på vårt verksted: 
Normal sats: 09.00 - 16.30 kr 600,-.
Ute service:  09.00 - 16.30 kr 800,-.

16. Garanti
Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer   etter forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er to år etter at du overtok   varen, eller fem år der for typisk fabrikasjonsfeil. 

17 Angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for alle varer.
Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist). Dersom du ikke har mottatt   angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene,   utvides denne fristen til tre måneder.

For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den. 
All produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell   returforsendelse må betales av deg. Vi har risikoen for transporten tilbake   til oss. Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt   inkludert porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, tollavgifter,   oppkravsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter   at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel eller produktet er stilt til   rådighet for oss. Produktet sendes tilbake til oss inkludert original   emballasje sammen med utfylt angrerettskjema.

Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet.
Angreretten gjelder ikke for mindre gjenstander og/eller summer når   forseglingen på produktet er brutt.
  
18. Personopplysninger
CoaX AS behandler i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss,   og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser   overfor deg. I de tilfeller hvor CoaX AS også behandler personopplysninger   til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud etc.,   gjøres dette bare når du har samtykket til det. Før du samtykker skal du være   informert om hva opplysningene skal brukes til og av hvem.

Vi forbeholder oss retten til å be om personnummer for å kunne kontrollere kredittverdighet ved kredittkjøp eller fødselsdato for å kontrollere om våre   kunder er over 18 år. Dine personopplysninger blir bare utlevert til andre når:

  • du har samtykket i utleveringen, eller
  • når det er nødvendig for at vi skal få gjennomført avtalen med deg, eller
  • i lovbestemte tilfelle.

Dersom du har spørsmål om personopplysninger knyttet til deg, eller ønsker å   gjøre bruk av dine rettigheter til retting, sperring, sletting, etc. etter   personopplysningsloven, kan du kontakte oss via www.coax.no

19. Tvister
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette   ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukerrådet i nærheten av der du   bor. Alle tvister skal løses etter norsk rett. Bringes saken inn for   domstolene, skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt   si i nærheten av der du bor.

 

CoaX AS